en het contact met broertjes en zusjes

In 2011 hadden we een nestje pups Flatcoated Retrievers.
Met terugwerkende kracht hier het verslag van alle belevenissen

donderdag 22 december 2011

het begint 2/1/10

Vanmorgen maakte Fleur mij met haar poot wakker aan bed, hijgend. Er was iets aan de hand. Ik liet haar gelijk even naar buiten gaan. Ze deed meteen een geweldige plas in de tuin op het gras en kwam weer binnen.
Ze hijgde verschrikkelijk en wilde achter ook weer naar buiten.
Ik ben met haar in haar kist/nest gaan liggen en heb haar daar op haar gemak kunnen stellen.
Ik ben me toen snel gaan aankleden, heb alvast wat handdoeken gepakt en ben water op gaan zetten (je weet maar nooit)
Ze was weer onrustig en toen heb ik nog maar een uurtje bij haar geslapen in haar kist.

Even later lieten we haar eruit en zocht ze een hoekje onder een klein tafeltje achter de bank, vervolgens hebben we haar de hele dag op de bank gehad en ze in de gaten gehouden.
Uitlaten was er bijna niet bij, ze liep na haar behoefte gedaan te hebben in draf weer naar huis terug.
Er duidelijk iets aan het gebeuren, haar buik is nog groter dan haar borstkas!
Benieuwd hoe we de nacht door gaan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten